No cure no pay

Harry Kanhai: manager cliëntrelaties met 15+ jaar ervaring in klantbeleving

“Bij mij staat u als cliënt centraal. Ik vertaal uw klantwensen naar een daadkrachtig incassotraject, zodat wij samen een stevige vuist tegen uw wanbetaler maken.”

Harry Kanhai (34) is gespecialiseerd in klantbeleving op incassogebied.

CV Harry Kanhai

Harry heeft jarenlange onderzoekservaring op het gebied van klantbeleving. Zo heeft hij onder meer uitgebreid onderzoek gedaan naar de klantgerichtheid, klantbeleving en klanttevredenheid van cliënten van overheidsinstellingen en grotere accountants- en advocatenkantoren.

Ook is Harry bij verschillende organisaties verantwoordelijk geweest voor het optimaliseren en innoveren van communicatieprocessen en trajecten op het gebied van incasso en credit management.

Harry heeft zijn bachelor rechtsgeleerdheid in deeltijd behaald. Sindsdien combineert Harry zijn kennis van het recht met zijn grote passie voor het optimaliseren van de klantbeleving. De meerwaarde van deze combinatie is dat Harry een brug kan slaan tussen uw klantwensen enerzijds en een effectieve aanpak van uw wanbetaler anderzijds.

Harry heeft veel ondernemers in zijn familie en vriendenkring. Daarom kan Harry zich goed inleven in uw situatie en kan hij met u meedenken. Harry biedt u een luisterend oor, maar ook een kritische blik. Zo voorkomt Harry dat u als ondernemer verkeerde beslissingen maakt die veel geld kunnen kosten. Vooral als u niet goed bekend bent met het reilen en zeilen op incassogebied.

Sinds juni 2018 is Harry als manager cliëntrelaties werkzaam bij e-Legal incasso advocaten.

Harry Kanhai LL.B. Neem contact op met Harry Kanhai LL.B. via: