No cure no pay

Harry Kanhai: manager cliëntrelaties met 15+ jaar ervaring in klantbeleving

“Bij mij staat u als cliënt centraal. Ik vertaal uw klantwensen naar een daadkrachtig incassotraject, zodat wij samen een stevige vuist tegen uw wanbetaler maken.”

Harry Kanhai (35) is gespecialiseerd in klantbeleving op incassogebied.

CV Harry Kanhai

Harry heeft jarenlange onderzoekservaring op het gebied van klantbeleving. Zo heeft hij onder meer uitgebreid onderzoek gedaan naar de klantgerichtheid, klantbeleving en klanttevredenheid van cliënten van overheidsinstellingen en grotere accountants- en advocatenkantoren.

Ook is Harry bij verschillende organisaties verantwoordelijk geweest voor het optimaliseren en innoveren van communicatieprocessen en trajecten op het gebied van incasso en credit management.

Harry heeft zijn bachelor rechtsgeleerdheid in deeltijd behaald. Sindsdien combineert Harry zijn kennis van het recht met zijn grote passie voor het optimaliseren van de klantbeleving. De meerwaarde van deze combinatie is dat Harry een brug kan slaan tussen uw klantwensen enerzijds en een effectieve aanpak van uw wanbetaler anderzijds.

Harry heeft veel ondernemers in zijn familie en vriendenkring. Daarom kan Harry zich goed inleven in uw situatie en kan hij met u meedenken. Harry biedt u een luisterend oor, maar ook een kritische blik. Zo voorkomt Harry dat u als ondernemer verkeerde beslissingen maakt die veel geld kunnen kosten. Vooral als u niet goed bekend bent met het reilen en zeilen op incassogebied.

Sinds juni 2018 is Harry als manager cliëntrelaties werkzaam bij e-Legal incasso advocaten.

Harry Kanhai LLB Neem contact op met Harry Kanhai LLB via:
Brigitta Kortmann van Stichting Kids in Progress: "Een zeer dikke pluim dus voor deze man en een goede kennismaking met deze vorm van incasso!" Brigitta Kortmann van Stichting Kids in Progress: "Een zeer dikke pluim dus voor deze man en een goede kennismaking met deze vorm van incasso!"

In zeer korte tijd heeft Harry Kanhai een langlopende openstaande factuur weten te incasseren... gezien de mailcontacten was het geen gemakkelijke opgave waarbij zelfs het wetboek her en der aangehaald moest worden.. Een zeer dikke pluim dus voor deze man en een goede kennismaking met deze vorm van incasso!

Elena Parish van SPINE Architecture: "Enorm tevreden! Binnen een week heeft mijn klant alsnog zijn factuur voldaan!" Elena Parish van SPINE Architecture: "Enorm tevreden! Binnen een week heeft mijn klant alsnog zijn factuur voldaan!"

Enorm tevreden! De betalingstermijnen van mijn facturen en herinneringen waren intussen ruimschoots verstreken en mijn klant leek van de aardbodem verdwenen. Na wat online onderzoek, besloot ik e-Legal incasso advocaten in te schakelen, liever dan een 'standaard' incassobureau. Het was heel eenvoudig om online een dossier bij ze aan te maken. Daarna ging het ineens snel: ik werd dezelfde dag nog snel, vriendelijk en adequaat teruggebeld en mijn dossier is direct opgepakt. Binnen een week heeft mijn klant alsnog zijn factuur voldaan! Ik raad deze advocaten absoluut aan. Je merkt direct hun gedegen kennis van de regelgeving omtrent incasso, wat cruciale fouten voorkomt; bovendien vind ik het een prettig idee dat deze zelfde partij mij zou hebben kunnen bijstaan tijdens een evt. proces. Mocht ik onverhoopt nogmaals met een wanbetalende klant te maken krijgen, zal ik e-Legal zeker opnieuw inschakelen.

Vincent de Vlugt van Renaissance IT: "e-Legal ontzorgt je van de vervelendste taak die bij ondernemen hoort" Vincent de Vlugt van Renaissance IT: "e-Legal ontzorgt je van de vervelendste taak die bij ondernemen hoort"

Sinds onze oprichting in 1998 tot en met 2017, hebben wij altijd gezocht naar een incassobureau met daadkracht. Daarmee bedoelen we niet een bedrijf met een "binnen zonder kloppen" handelswijze, maar eentje dat enerzijds de juiste toon kan zetten met argumenten bij de debiteur in betalingsgebreke zodat deze tot betalen overgaat en anderzijds ook de relatie met diezelfde debiteur kan behouden. Tot 2017 hebben wij gewerkt met onder andere Intrum Justitia en DAS Incasso. En het was bijna altijd hetzelfde verhaal: vooral standaard brieven schrijven en als de klant niet reageerde, werd er vaak nog geeneens achteraan gebeld en het dossier snel gesloten. Sinds dat wij met E-Legal samenwerken, weten we dat het ánders kan en we hebben eindelijk een partij gevonden die ons de stress van een moeilijk(er) incasseerbare vordering uit handen neemt, de klant op een keurige en duidelijke wijze op zijn/haar verplichtingen wijst en ook nog eens respect afdwingt bij de debiteur. Bovendien werkt de klantenportal van E-Legal PERFECT. Deze is continu bijgewerkt naar de laatste status van het dossier en daarnaast informeren de vriendelijke en uiterst vaardige medewerkers van E-Legal je ook tijdig. Kortom: E-Legal ontzorgt je van de vervelendste taak die bij ondernemen hoort en daardoor heb je meer rust in je hoofd en tijd om niet de focus op je andere activiteiten en prioriteiten te verliezen. Ook ons laatst ingediende dossier hebben ze weer met een succesvol resultaat afgehandeld. Samengevat kan ik iedereen de deskundige dienstverlening van E-Legal van harte aanbevelen en durf ik ook mijn hand in het vuur te steken dat zij het allerbeste bedrijf in hun branche zijn. Dus heb je een wanbetaler: blijf niet steggelen en dien je zaak in bij E-Legal. Meer zekerheid om je vordering(en) betaald te krijgen, vind je nergens anders!