Kennismaken met Pareshma Duggal-Sukhai

De keuze voor de juridische wereld was snel gemaakt

Pareshma’s interesse in de juridische branche is ontstaan toen zij op 16-jarige leeftijd is begonnen aan de opleiding Management Economie en Recht. Na het vak “Inleiding Recht” te hebben gevolgd, was de keuze snel gemaakt: Pareshma zou verder gaan binnen de juridische wereld!

pareshma e-LegalInmiddels werkt Pareshma alweer ruim 3 jaar met veel plezier als jurist in onze incasso- en procesprakijk.

Bij eerdere deurwaarderskantoren waren mensen een nummertje

Na haar universitaire studie Rechtsgeleerdheid heeft Pareshma eerst een aantal jaar gewerkt voor deurwaarderskantoren:

‘In die periode was ik vooral met bulkzaken bezig die van één opdrachtgever afkwamen. Zo werkte ik bijvoorbeeld namens een woningcorporatie en hield ik me bezig met de inning van achterstallige huur. Veel van het werk was geautomatiseerd en er was weinig rechtstreeks klantcontact. In dat werk stond het me tegen dat mensen als een nummertje werden gezien, terwijl er soms heel gegronde redenen waren waarom iemand achterliep met de betaling van zijn huur. Juist door te luisteren naar een debiteur kan je samen zoeken naar een oplossing’.


De hele dag door klantcontact

In haar huidige functie als jurist bij e-Legal heeft Pareshma de hele dag door klantcontact. De menselijke maat is een van de onderwerpen waarop het kantoor zich onderscheidt:

‘Debiteuren behandelen we met net zoveel respect als onze klanten en we gaan altijd in gesprek over een oplossing. Omdat je het verhaal achter de situatie kent, is meedenken in een regeling die voor beide partijen werkt vanzelfsprekend. Dat is wezenlijk anders dan ik gewend was bij de deurwaarderskantoren waar ik hiervoor werkte. En weet je wat leuk is? Regelmatig komen debiteuren bij ons terug als klant, omdat zij het als heel prettig hebben ervaren hoe wij met hen zijn omgegaan. Dat willen ze ook voor hun eigen wanbetalers’.


De groei van kantoor gaat hand in hand met de persoonlijke groei van individuele medewerkers

Binnen e-Legal gaat er veel aandacht uit naar klantcontact. Alle collega’s volgen trainingen en leren onder andere om te gaan met feedback van klanten.

Pareshma halloween‘In onze training werd me duidelijk dat feedback of een klacht juist heel waardevol is en dat ik daardoor de klant beter leer begrijpen, wat zich weer vertaalt in betere dienstverlening. Daardoor kijk ik nu anders naar kritische opmerkingen van klanten en schiet ik niet meer in de verdediging. Dit is een van de voorbeelden van groei, maar dat waardeer ik zo aan e-Legal: de groei van kantoor gaat hand in hand met de persoonlijke groei van individuele medewerkers’.


De persoonlijke klik is belangrijk

In de tijd dat Pareshma voor e-Legal werkt, is het kantoor flink uitgebreid in het aantal collega’s. In de sollicitatiegesprekken spelen alle teamleden een grote rol, want in 3 gespreksrondes ontmoeten de kandidaten meerdere collega’s en wordt er naast juridisch inhoudelijke kennis ook goed bekeken of er een persoonlijke klik is.

‘Ons team is heel divers en we vinden het belangrijk dat nieuwe collega’s zich bij ons op hun gemak voelen. Nieuwe collega’s moeten zich goed voelen bij een hecht team dat het leuk vindt om samen leuke dingen te doen, soms ook naast werk. Niks is verplicht, maar als je er helemaal geen waarde aan hecht, dan zijn wij misschien niet de juiste collega’s voor iemand. Maar als je Halloween net zo leuk vindt als ik, zou ik zeker solliciteren!’.

Bekijk de persoonlijke pagina van Pareshma

Pareshma met Halloween

Bekijk hieronder hoe Pareshma met Halloween haar collega's de stuipen op het lijf jaagt.


Op zoek naar een kantoor dat bij je past?

Ben je op zoek naar een kantoor dat goed bij je past? Kijk dan eens naar de vacatures bij e-Legal incasso advocaten

Cookie-voorkeuren

Wij gebruiken onze eigen cookies en cookies van derden voor statistische en analytische doeleinden om u de beste ervaring op onze website te bieden.

Meer informatie vindt u in ons cookiebeleid

Wij respecteren uw privacy

U kunt uw cookie-voorkeuren instellen door de verschillende hieronder beschreven cookies te accepteren of te weigeren

Noodzakelijk

Noodzakelijke cookies helpen een website bruikbaarder te maken door basisfuncties zoals paginanavigatie en toegang tot beveiligde delen van de website mogelijk te maken. Zonder deze cookies kan de website niet goed functioneren.

Vereist
Voorkeuren

Met voorkeurscookies kan een website informatie onthouden die de manier verandert waarop de website zich gedraagt of eruit ziet, zoals uw voorkeurstaal of de regio waarin u zich bevindt.

Statistieken

Statistische cookies helpen website-eigenaren te begrijpen hoe bezoekers omgaan met websites door anoniem informatie te verzamelen en te rapporteren.

Marketing

Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers op verschillende websites te volgen. Het is de bedoeling advertenties weer te geven die relevant en aantrekkelijk zijn voor de individuele gebruiker en daardoor waardevoller voor uitgevers en externe adverteerders.